donderdag 6 maart 2014

Zwaan kleef aan

In de krokusvakantie was ik een dagje met familie naar het Gemeentemuseum Den Haag, waar een tentoonstelling over het Kubisme was. Ik was op dat moment nog niet echt in een kunst-stemming, waardoor ik die tentoonstelling niet zo geweldig vond en een beetje sloom langs de schilderijen schuifelde. Maar toen we vervolgens naar een fototentoonstelling in het Gem (museum daarnaast) gingen, werd dat weer een wat gecompenseerd. Vóór het Gemeentemuseum is een enorme vijver, waar toen we erlangs liepen, een eenzame zwaan een beetje doelloos langs de rand aan het zwemmen was. Ik greep meteen naar m'n camera en kwam voorzichtig steeds dichterbij om 'm op de foto te zetten. In plaats van dat de zwaan meteen de benen vleugels nam, bleef hij juist nieuwsgierig langs de waterkant zwemmen en leek wel te willen poseren voor de foto. :)
Dit zijn de drie die ik uiteindelijk het mooiste vond:






Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Ik vind het super leuk als je een reactie achterlaat! En natuurlijk neem ik ook een kijkje op jouw blog (als je die hebt) ;)