zondag 23 maart 2014

Overzicht 52 weken project

Het is me eindelijk gelukt om een mooi overzicht van mijn 52 weken project van vorig jaar te maken! Op de pagina 52 weken project in de menu-bar (onder de header) zie je een collage met elke foto van elke week. De verhaaltjes bij de foto's kun je gewoon nog teruglezen als je naar "Categorieën -> 52 weken project" gaat.
Ik vond het in ieder geval heel erg leuk om te doen en hopelijk vonden jullie het ook leuk (al gingen de spiegelingen me tegen het eind van het jaar wel lichtelijk vervelen). Waarom ik geen 52 weken project doe dit jaar en nog meer kun je allemaal lezen op de pagina "52 weken project" :)

Image and video hosting by TinyPic

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Ik vind het super leuk als je een reactie achterlaat! En natuurlijk neem ik ook een kijkje op jouw blog (als je die hebt) ;)