zondag 10 februari 2013

Week 6

Week 6 (10-02-13) - Dag, sneeuw!

Wat is een winter zonder schaatsen? Als het aan mij ligt; niks. Daarom mag het onderhand wel weer eens lente worden, want van die "tweede vriesperiode" komt toch niets meer als ik zo het weerbericht bekijk. Toch jammer, want ik heb maar één keer kunnen genieten van dat prachtige natuurijs.

Maar ik heb liever lente dan winter. Ik wil niet meer elke dag in een dikke winterjas met muts en sjaal de deur uit. Ik wordt vrolijker van fluitende vogels en de geur van bloemen, dan van knerpende sneeuw en een ijzige wind in je gezicht. Sleetje rijden is leuk voor een keer of twee, maar toch neem ik liever een duik in het kanaal.

Dit jaar valt de lente op 20 maart, tot die tijd moet ik maar hopen op zoveel mogelijk zonnige, winterse dagen.





Welke zou nou de originele zijn?
(klik voor vergroting)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Ik vind het super leuk als je een reactie achterlaat! En natuurlijk neem ik ook een kijkje op jouw blog (als je die hebt) ;)