maandag 30 september 2013

Hoe Overleef Ik?!

Even een kort berichtje.
In het tijdschrift Hoe Overleef Ik sta ik in dit nummer vernoemd met mijn blog!! Het nummer van deze maand gaat over inspiratie en het is natuurlijk superleuk om tussen die andere blogs te staan. Ook fijn voor de publiciteit, aangezien het nu nog eigelijk maar een klein blogje is. :)
Dit stond er in het tijdschrift:


Dus voor de mensen die op mijn blog zijn gekomen via de HOI: superleuk dat je even een kijkje bent gaan nemen en ik hoop dat je dat nog vaker doet! Ik maak vooral veel foto's, maar ben ook van plan om meer berichtjes erbij te gaan schrijven, zolang ik daar tijd voor heb tussen m'n schoolwerk door. Als je iets wilt vragen, een tip wilt geven of gewoon iets kwijt wilt, kun je dat in een reactie onder een bericht zetten, dat zou ik heel erg leuk vinden. :)

6 opmerkingen:

  1. heei zou je ook bij mijn blog willen kijken
    http://smoederswereldt.blogspot.nl/

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hey, ik zit nu met het HOI magazine voor me, en ik vind je site erg leuk, ik ga zeker vaker kijken! Ik zou het superleuk vinden als je ook een kijkje op mijn blog neemt. :) xx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke blog! Ik heb hem door de HOI gevonden! Zou je misschien ook op mijn blog willen kijken?? Ik heb hem pas net ... en hij is nog heel klein.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik ben daarnet de HOI gaan kopen en ben meteen beginnen lezen. Ik zag de blogs en vind de jouwe echt superleuk. Ik zou deze week ook een fotografiecursus dus je geeft mij veel inspiratie :) grtjes :) xx

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankje!!! :) Veel succes met je fotocursus, maak jij zelf ook een blog?

      Verwijderen
    2. Nee zelf maak ik geen blog, daar heb ik jammer genoeg geen tijd voor (veel schoolwerk enzo) maar ik vind het wel heel leuk om die van anderen te bekijken :) groetjes Jane

      Verwijderen

Ik vind het super leuk als je een reactie achterlaat! En natuurlijk neem ik ook een kijkje op jouw blog (als je die hebt) ;)