zaterdag 14 september 2013

Herfst!

Het begon allemaal op een normale schooldag. Ik moest gewoon het eerste uur op school zijn en zat om acht uur op de fiets. Gelukkig was ik nog net slim genoeg geweest om een jas aan te doen, toch werd m'n zomergevoel compleet verstoord door de frisse najaarswind die in m'n gezicht blies. Verbaasd als ik was door deze enorme weeromslag, begon ik opeens allemaal stiekeme veranderingetjes in het landschap te ontdekken. Een paar zogenaamd onschuldige blaadjes dwarrelden uit een boom, die betrapt in oranje tinten begon te blozen. Boven het kanaal hing een lichte nevel en toen ik eens diep inademde, rook ik flarden van rottende bladeren.
En uit de ondertussen groot geworden warboel in m'n hoofd, vormde zich langzaam een woord:


2 opmerkingen:

  1. Hi Robin,
    ik zag je blog in de hoi staan en dacht laat ik eens kijken.
    Ik vind je blog er erg leuk uitzien. En hij geeft mij veel inspiratie voor mijn eigen blog: http://allesenmeerdeblog.blogspot.nl/
    Blijf vooral doorgaan met bloggen!
    Groetjes Anna

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi Anna,
      Leuk dat je m'n blog in de HOI hebt gevonden! :) Bedankt voor je reactie en ik zal gauw ook eens op jouw blog gaan kijken.
      Groetjes van Robin

      Verwijderen

Ik vind het super leuk als je een reactie achterlaat! En natuurlijk neem ik ook een kijkje op jouw blog (als je die hebt) ;)